Rekreacija namiznega tenisa za otroke s posebnimi potrebami

V sezoni 2025/2026 začenjamo z novim programom NT-OTPP (Namizni tenis za otroke s posebnimi potrebami).

V ta program se lahko vključijo:

  • otroci z motnjami v duševnem razvoju,
  • slepi in slabovidni otroci oziroma otroci z okvaro vidne funkcije,
  • gluhi in naglušni otroci,
  • otroci z govorno-jezikovnimi motnjami,
  • gibalno ovirani otroci,
  • dolgotrajno bolni otroci,
  • otroci s primanjkljaji na posameznih področjih učenja,
  • otroci z avtističnimi motnjami,
  • otroci s čustvenimi in vedenjskimi motnjami.

Vadba z otroki s posebnimi potrebami potekala dvakrat tedensko (ponedeljek in četrtek od 18.30 do 19.30).

Vadba poteka pod vodstvom trenerja namiznega tenisa in usposobljenega defektologa za osebe z motnjami v duševnem, telesnem in gibalnem razvoju. Vadba je individualno prilagaja potrebam vsakega otroka.

Otroci spoznavajo namizni tenis skozi igro. Seznanjamo jih z namiznoteniškimi pravili, elementi namiznega tenisa in igranjem namiznega tenisa. V skupini s sovrstniki spoznavajo pomen telesne dejavnosti in v medsebojnih odbosih krepijo socialne veščine.

Potek vadbe:

  • Vadba se prične s kratkim »spontanim« pogovorom z otrokom (ugotovitev razpoloženja in pripravljenosti otroka za vadbo, da si zastavimo kako jih bomo danes vzpodbujali, da bo vadba čim bolj uspešna...).
  • Nadaljujemo z ogrevanjem. Pri tem moramo biti pazljivi, ker so otroci polni energije in večinoma hočejo delati vse hitro, močno in pride lahko do nepravilnih gibov, ki lahko pripeljejo do poškodb.
  • Sledi vadba koordinacije in spretnosti, kjer se uporabi lopar in žogica (nošenje žogice na loparju stoje in čepe, odbijanje v zrak, odbijanje v steno, odbijanje čez ograjo, pomikanja z delom nog za mizo...)
  • Vadba na mizi, ki je prilagojena glede na do trenutno doseženo stopnjo znanja igranja NT posameznega otroka: učenje elementov tehnike NT (različni udarci, FH udarci, BH udarci, kombinacije, servisi, …), gibanja in dela nog za miz, učenje pristopa k igranju za točke...
  • Igranje za sprostitev (prosto igranje, igrice na mizi...).
Kratek pogovor z otrokom o opravljeni vadbi (kako sprejema vadbo, kaj mu je všeč in kaj bi se še rad naučil...)


Crta2_.jpg